JVC KW-V215DBTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-V215DBTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Donovan 13-12-2016

Functioneert niet zoals verwacht | Iphone | DAB+

Geschreven voor: JVC KW-V215DBTE

Navigeren via je IPhone 6 gaat niet, apps functioneren niet (alleen Iphone4) de DAB+ radio functioneert niet goed, publieke zenders gaat prima maar Veronica of andere commerciële zenders kraakt en bliept de radio. Ook springt deze automatisch over van tuner naar DAB+ ook de tuner is niet helemaal lekker vind ik. De radio is ingebouwd door een professionele garage daar ligt het niet aan.

FASTphotos 17-09-2016

Mooie gebruikers vriendelijk radio.

Geschreven voor: JVC KW-V215DBTE

Radio was goed te installeren en makkelijk in te stellen. Gebruikersvriendelijk bediening. Alleen jammer dat navigatie niet via Android kan.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Geen Android navigatie

Noel 01-09-2016

Goede set

Geschreven voor: JVC KW-V215DBTE

Een goede prijs/kwaliteit/opties. Voor de genen die geen al te duren investering willen doen. Goede kwaliteit music en de bluetooth streaming werkt makkelijk.

Pluspunten

• interface

Minpunten

• alleen iphone onderst.