JVC KD-R852BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R852BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Louk 14-08-2015

Geluid: Bijzonder goed
Mogelijkheden: meer dan voor mij nodig. Zeer uitgebreid.
Gebruiksgemak: Na bestudering van de handleiding zeer goed. N.B. de handleiding is voor mij, als 80 plusser, moeilijk leesbaar vanwege grijs papier en kleine letters. Ik heb het, na download, uitgeprint naar eigen wens.
Vormgeving: Aantrekkelijk.
Degelijkheid: Als gepensioneerd verkoopleider heb ik, tijdens mijn werk, meer dan 20 jaar een JVC radio gebruikt, zonder problemen. Ik vertrouw op de JVC kwaliteit.

Jolanda070 14-06-2015
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Top geluid en de mogelijkheden zijn zeer goed aansluiting radio was super gewoon stekker overzetten en klaar ook zelf je kleuren bepalen is top maar ook rest van de instellingen zijn goed te doen

Markje678 04-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Mooie radio voor in mijn Peugeot 106 1.1 Accent, blauw, uit 2001. Zwart dashboard, en de blauwe lak passen goed bij de zwarte radio en blauwe led.

Alles wat je nodig hebt zit erop. Carkit, BT, AUX, CD, USB en misschien nog wel meer, daar ben ik niet achter.

Mooi prijsje voor een goede radio. Bedankt!

jordy 1994 17-03-2015
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

mooi geluid dacht dat me speakers kapot waren maar nu super geluid kan lkkr hard zetten bluetooth werk ook prefect wil geen ander meer

Madnavnor 16-03-2015
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Betreft een KD-R862BT, maar die kan ik in de lijst niet vinden.
Eerste indruk na uitpakken: erg lichtgewicht, goedkoop aandoend plastic. Frontje plaatsen gaat niet altijd meteen goed (wellicht nieuwigheid?). CD ingeven idem. Ondanks de 12 Easy EQ-settings krijg ik het geluid maar niet echt lekker klinkend.Het lijkt wel of ik per nummer een andere EQ moet kiezen. Dus maar eigen instellingen onder User1 en User2 vastgelegd. Telefoonbediening gaat prima (Android) en ook geluid is goed.

Visje1954 28-02-2015
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

De KD-R862BT heeft veel mogelijkheden voor een lage prijs.
Ded bluetoothconnectie met mijn Samsung telefoon is perfect!

André.K 02-02-2015
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Radio een paar dagen geleden ingebouwd. Prachtig geluid zelfs met de standaard speakers. Muziek afspelen van de USB is heel gemakkelijk. Prima te navigeren tussen de mappen en nummers. Wat mij betreft zou de radio iets minder blink-blink mogen zijn maar je kunt niet alles hebben voor die prijs. Gebruiksgemak is minder maar met zoveel mogelijkheden is dit niet te realiseren met 1 knop. Als je een beetje logisch kunt nadenken dan is alles intuïtief goed te doen. Al met al een prima radio zeker voor die prijs. Oh ja, en nog dat je er 2 telefoons tegelijkertijd kunt aansluiten is heel erg handig (in mijn geval iig)

TripleM 24-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

eenvoudig te installeren, mooie uitstraling.
Set-up is even goed opletten omdat alles met 1 knop gedaan moet worden. je gaat dus snel over een item heen.

melanie93 20-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

ik heb hem er net in laten zetten en ben er nu al blij mee radio doet het goed en bellen ook prima. ze hebben hem mooi voor mij ingebouwd

Dave1904 15-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Veel waar voor weinig geld. Goede geluidskwaliteit en veel verschillende geluidsbronnen. Even wennen aan het bladeren door het menu maar alles goed vindbaar.

M.dV 14-12-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Aangeschaft naar aanleiding van de reviews en via kieskeurig. Tot nu toe al erg tevreden. Alleen de Headset moet ik nog uitproberen.

Robbertpots 30-11-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Super radio, makkelijk aan te sluiten en een SUPER geluidskwaliteit en de prijs-kwaliteitsverhouding is echt helemaal top

Robert767 14-10-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Deze radio aangeschaft voor de extra mogelijkheden en hij voldoet prima. De bluetooth functie is ideaal, werkt beter dan mijn losse bluetooth telefoonhouder. De muziek gaat automatisch zachter en prima geluidskwaliteit. De radio heeft ook een usb aansluiting, mega makkelijk, zit een mini usb stick in van 32 gb en die hoeft er in principe nooit meer uit. De bediening is gemakkelijk, alles wijst zich vanzelf. Conclusie, ik vind het een aanrader voor de verwende autorijder

Brahmion 09-09-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Ik krijg een jaar extra garantie, daar vul ik graag een review voor in! Afgezien daarvan vind ik het een mooie radio die een echte draaibare volume knop heeft, in plaats van de gebruikelijke druktoetsen.

Het is een complete radio, met CD-speler. Alles werkt prima en ziet er goed uit.

jeroen van hal 06-09-2014

super radio!

usb aansluiting
iphone kan je opladen via radio
muziek op iphone afspelen via bluetooth
bellen werkt prima

Henri_ 01-09-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

De draaiknop lijkt gevoelig voor beschadiging hij is een beetje fragiel. Ook onthoudt hij niet de laatst gebruikte zender of CD nummer. En start hij steeds op in de DEMO mode.

woefer 26-09-2014

Hallo Henri

Dan moet je het gele en rode draadje omdraaien aan de achterkant van de radio daar zitten kleine stekkertjes in als het goed is want hij krijgt nu gewoon geen stroom als de auto van het contact is.

Groeten Sander

Walthie 29-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Prima apparaat. Goed geluid en mooie vormgeving. Bediening is wat moeilijker maar met de handleiding lukt het prima.

jeroen van hal 22-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

super apparaat!! mooi geluid,makkelijk te bedienen en goed geluid met de handsfree..
mooie verlichting op het display en makkelijk in te bouwen stekkertje inpluggen en klaar

super!!!

Yolski 15-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Top radio voor een top prijs. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal goed. Bluetooth en een super geluid. Kortom kopen!

Joep1967radio 14-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Prima autoradio, doet wat hij beloofd en prima geluid, leuke vormgeving, met blauwe display. Goed geholpen bij Coolblue en makkelijk te installeren

Martiniquez 13-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Ik ben hartstikke blij met deze radio.
Geluidskwaliteit is top.
Mogelijkheden zijn ook goed je kunt je Iphone/Ipod op aansluiten, draadloos verbinden middels bluetooth en er muziek te laten afspelen.
Verder vind ik de telefoonfunctie ook top ben goed verstaanbaar en kan goed de ander horen!

Manon Quaedvlieg 09-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

zeer makkelijk aan te sluiten, zelfs voor een leek. werkt verder prima, ook handsfree bellen was zeer makkelijk aan te sluiten en je verstaat elkaar super. Geluid is ook goed. Aanrader voor deze prijs!!

Peugeot206 07-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Goede kwaliteit, prijsverhouding. Alles zit erop en eraan.
Geluidskwaliteit ligt er aan wat voor box er aan hangt.
Mogelijkheden: Mooi systeem met bluetooth voor je telefoon.

Sacha Winner 07-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Handige gebruiksvriendelijke radio met vele opties. Geluidskwaliteit is prima voor het gebruiken in een auto

ralph111 19-07-2014
Geschreven voor: JVC KD-R852BTE

Het is een mooie radio met veel mogelijkheden en opties voor een onwijs mooi bedrag simpel in gebruik en stevig!