Parrot RKi8400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Parrot RKi8400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Slimlive 20-04-2011
Geschreven voor: Parrot RKi8400

Dit is wat je zegt een toestel wat het merk parrot geen eer aan doet, na 3 weken in bezit omgeruild voor een nieuw exemplaar omdat er veel problemen waren met het eerste toestel, na ruim 1 Jaar doorsukkelen met het nieuwe exemplaar heb ik coolblue zover gekregen dat ze dit toestel terugnamen, ik had een waslijst met zeker 15 klachten, ben nu in het bezit van de Sony dsx-s300btx ( via coolblue omgeruild ) en deze bevalt uitstekend. Dus helaas Parrot in dit geval volledig de plank mis!!!.

Zarpax 27-01-2011
Geschreven voor: Parrot RKi8400

Ik heb mijn Parrot al ruim een half jaar. Ik had wat onderzoek gedaan op internet omtrent deze radio en ik vond positieve en negatieve berichten. De negatieve berichten gingen allemaal over software storingen van de radio. Ik las dat de software voor deze radio kan worden geupdate dus dat maakte de negatieve berichten voor mij iets minder negatief.
Op basis van de positieve berichten en de reviews heb ik deze radio aangeschaft. De radio werkt erg makkelijk en ziet er goed uit. Helaas begonnen na een tijd de problemen. De radio startte opeens opnieuw op. De radio schakelt opeens van muziek van de radio naar muziek van de op bluetooth aangesloten mobiele telefoon. De radio loopt vast. Deze problemen deden zich steeds vaker voor. Op een gegeven moment start de radio niet op. Het afneembaar frontje verwijderen en terugplaatsen loste dit op. Sinds woensdag 26 januari is radio, terwijl de radio aanstond, er mee gekapt. Het beeldscherm blijft zwart. Front verwijderen en weer plaatsen helpt niet. Als ik het frontje aansluit op de pc dan geeft het frontje wel een teken van leven. De knoppen lichten op en het beeldscherm laat zien dat het frontje is aangesloten op de pc. Nieuwe software update is niet mogelijk, want daarvoor moet de radio het doen in de auto...

Al met al ronduit waardeloos. Als je goed op internet kijkt dan lees in de forums dat veel mensen ontevreden zijn met dit product. Ik ga deze radio terugbrengen naar de Halfords en hopelijk kan ik een ander model voor terugkrijgen. Ik neem dan een Sony met Bluetooth. Ik ga lekker voor safe.

ReneW55 27-12-2010
Geschreven voor: Parrot RKi8400

Alle leverbare autoradio's van Sony tot JVC, Pioneer en verder heb ik bekeken voor ik de Parrot ontdekte. In plaats van primitieve een- of tweeregeldisplays en beperkte mogelijkheden die ook de topmodellem van deze merken met elkaar gemeen hadden, biedt de Parrot werkelijk alles: Automatische Bluetooth telefoonherkenning van wel tien verschillende telefoons via Bluetooth, en synchronisatie met het bijbehorende telefoonboek, spraakbediening, en vooral, een prachtig en functioneel fullcolor display dat vijfregelige informatie biedt en je Ipod of Iphone perfect uitleest.Eén grote knop in het midden waarmee alle functies te bedienen zijn, en een volmaakt intuitieve bediening, die ook zonder gebruiksaanwijzing binnen een dag duidelijk is. Een opbergvak voor Ipod of Iphone, of MP3 speler. Maar dan ook nog een perfecte geluidskwaliteit. Ook een perfecte ontvangst van FM zenders. (plotseling ontvang ik veel meer...) Waarom heb ik alles niet direct een tien gegeven???