JVC KD-R862BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R862BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

R de Rooze 02-04-2016

Geen gebruiksaanwijzing bij aankoop

Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Ik heb net bij CoolBlue een JVC auto radio gekocht. De JVC KD-R862BT. Ordernummer 16447699. Ik moet hem nog laten inbouwen, maar wat me direct opviel is dat er geen Nederlandse of Engelstalige gebruiksaanwijzing bijzit. Alleen een Bulgaars, Roemeens, Tsjechisch, Pools en Duitse. Dus eigenlijk kan ik niets met dit product. JVC moet voor de producten die zij in NL verkoopt Nederlandse gebruiksaanwijzingen bijvoegen, niet iedereen spreekt Tsjechisch in Nederland!

Mario 05-03-2016
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Apparaat is makkelijk aan te sluiten, direct de oude radio vervangen. Apparaat eenvoudig te koppelen met iPhone door bluetooth. Goed apparaat.

Denhaag78 21-02-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding
Geluid is zuiver
De gebruiksvriendelijke interface en het handsfree bellen is erg handig.

Debby 06-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

super radio met veel mogelijkheden voor een zeer leuke prijs.
fijne is ook dat je er mee kunt bellen dus handjes kunnen gewoon aan het stuur blijven toppie radio.

Pieter 30-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Prima autoradio, waar voor het geld.
Installeren ging prima, ook de koppeling met de smartphone (Android) ging uitstekend.

Mr Pancake 13-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Top radio! Gemakkelijk in te stellen.

Minpuntje is dat het lang duurt voordat je een telefoonnummer opgezocht hebt. Dit heeft niets met het merk te maken maar met het beschikbare display. Ook voelt de volumeknop iets minder solide aan.

Verder helemaal prima en zou deze radio aan iedereen aanbevelen, zeker door het het gemakkelijke installeren en instellen incl. de carkit.

kieskeurig 06-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

is zijn prijs waardig en geeft goede informatie op het display. Is gebruik vriendelijk, en goed afleesbaar. De bediening is vrij simpel, ook het handvrij bellen gaat gemakkelijk.

Eric 30-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Mooie radio met aanpasbaar geluid. Fijne mogelijkheden. Jammer dat de app via de usb kabel bediend moet worden en niet draadloos via de bleutooth.

bob 26-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Mooie radio voor een goede prijs, eenvoudig te instaleren en veel gebruiksmogelijkheden. Ook ideaal voor het handsfree bellen alleen de microfoon is wel even werk om de bedrading netjes weg te werken.

Frank 12-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Mooi ontwerp , met heel veel mogelijkheden. degelijke klank. Gebruiks vriendelijk .Een aanrader voor een prima prijs.

super 29-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

zonder loud zit er mooie klanken in die gepast zijn in de benodigde ruimte die je nodig hebt precies goed en ik vind je moet radio aan je oor moet en niet andersom en dat doet dit merk

GoofyCats 22-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Fijne, duidelijke radio met handsfreeset.
Bediening is vrij logisch en dus makkelijk.
Telefoonboek via de radio te raadplegen is iets omslachtig als met veel contacten heeft
(scrollen met de volumetoets door de contacten 1 voor 1)

mahe1963 04-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

De auto radio is Simpel in te bouwen , handsfree bellen werkt supper.
verder goed geluid , en niet duur

JVC CD Receiver KD R862BTE 24-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Snel te installeren en in gebruik te nemen. Indrukwekkende geluidskwaliteit. Gebruiksgemak is ok; je moet even zoeken om de bediening door te krijgen. De vormgeving is redelijk (een beetje ouderwets).

Frans 29-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Een mooie autoradio en in principe ben ik er heel tevreden mee.
Ik zocht een nieuwe radio en wilde er dan maar direct eentje met een handsfree belfunctie.
Fijn hierbij is de meegeleverde externe microfoon met een flinke lange kabel.
Het ziet er allemaal mooi uit en is vrij eenvoudig in de bediening. Enkele knopjes zitten wat verborgen achter de volumeknop. De volumeknop zelf vind ik niet heel erg degelijk, zeker in vergelijk met mijn vorige JVC radio.
Het probleem wat ik met deze radio heb is dat ik mijn Acer Z3 smartphone wel kan pairen via Bluetooth maar dat ik alleen kan bellen via de radio en niet gebeld kan worden.
Dat zal voor zover we nu weten aan de Acer liggen omdat een ander Bluetooth telefoontje wel volledig werkt.

John 16-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Mooi, goed en degelijk apparaat voor een betaalbare prijs waarin tevens een carkit zit. Hopen dat we er vele jaren plezier aan hebben.

Linda 09-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Zeer tevreden ben ik over de aankoop van dit product. Makkelijk in te bouwen zonder echt verstand van auto's te hebben. Duidelijke knoppen, waarmee de functies snel te bedienen zijn. Je hoeft niet tijdens het rijden lang te zoeken in de menu's.

Henri Kuijten 07-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

prachtige radio makkelijk in gebruik,eenvoudig aan te sluiten.ook het handsfree bellen werkt perfect

Nicky Joosen 07-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Voor deze prijs is het zeker weten een goed en mooie autoradio. Hij heeft voldoende mogelijkheden qua aansluitingen, en het mooie is dat hij ook met een los verkrijgbare afstandsbediening te besturen is.

Madolyn 04-09-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

de geluid kwaliteit is goed, de radio is makkelijk te bedienen ook het connecten met bleutooth werkt super. De kwaliteit van de microfoon is helder.

rene 02-09-2015

in 1 woord geweldige radio voor een mooie prijs
zit er alles op wat je nodig met vooral de bleuthooth in combinatie met mijn iphone is super

Ambrosius 18-08-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Radio heeft heel veel mogelijkheden, waaronder MP3 en CD speler, equalizer. En ook het handsfree bellen werkt super.
Enige puntje dat beter zou kunnen is dat de radio alle instellingen bij het opnieuw aanzetten nog zou weten. Of misschien kan dat gewoon, en heb ik dat nog niet ontdekt

Stefan 21-07-2015

Een gemakkelijk radio
Uitstekend geluid
Makkelijk installeren
Goeie beschrijving van de radio

Ray 18-07-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Nadat mijn vorige autoradio is gejat, de KD-R851BT, toch weer voor een JVC gekozen, goed geluid, bluetooth geintergreerd en USB-aansluiting voor afspelen van mp-3 bestanden. En eenvoudig in te bouwen.

peter 15-07-2015
Geschreven voor: JVC KD-R862BTE

Dit apparaat is ongelofelijk goed en vervangt zelfs de Parrot. Het gehele telefoongeheugen kan worden gesynchroniseerd. Met losse microfoon is mijn spraak prima te verstaan.