JVC KD-R861BTE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R861BTE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Charlotte 26-05-2016

Super autoradio

Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Hele fijne gemakkelijke autoradio met Bluetooth functie wat super handig is! Makkelijk te bedienen.
Ik ben tevreden.

Peter Jan 23-05-2016

perfecte autoradio

Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

er zit een goed geluid in.de radio is gebruiksvriendelijk met vele mogelijkheden. qua vormgeving ziet de radio er stoer uit.

Ed 12-05-2016

Super toestel

Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Autoradio ongeveer 3 weken in bezit en bevalt prima.
Het enige minpuntje is de ontgrendelknop van het frontje die aan de linkerkant zit en vrij klein is, maar dit zal wennen zijn.
Mooi geluid en de telefoonfunctie werkt goed met bluetooth.Duidelijk te verstaan zowel in de auto als aan de andere kant van de lijn. Top toestel!

gerrit0475 19-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

toestel is makkelijk te installeren en in gebruik te nemen
heel makkelijk om smartphone aan te melden
heel goede gesprekskwaliteit
enkel voice activation lijkt niet echt te lukken

3ebdie 16-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Goed product. Fijn dat we een jaar extra garantie krijgen bij het schrijven van een review anders was ik hier niet aan begonnen. Nu ik toch aan het tikken geslagen ben: de installatie van de autoradio was ontzettend moeilijk in zowel een Mercedes (w201), pego (bj 2000) en golf4. Ik heb de autoradio inderdaad gepast in al deze auto's, maar de bijgeleverde metalen hoes om de radio om hem op z'n plek te houden voldoet gewoon niet (blijft hangen, zit niet goed, of krijg hem er gewoon helemaal niet in). Mijn oplossing: maar de metalenhoes van mijn oude jvc overgezet naar deze nieuwe. Al met al tevreden.

MarcelvV 06-02-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Hele fijne radio met uitstekende geluidkwaliteit. Bluetooth handsfree functie voor te bellen is geweldig. Het knopje om het frontje te verwijderen zit erg diep verstopt onder de terugspoel knop.

JVC KDR861BTE 31-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

ik het een fijne autoradio en vooral de bluetooth functie bevalt me heel goed! de smartphone maakt meteen contact met de autoradio en het is heel praktish in gebruik.

mlamlam 30-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Rijk uitgeruste autoradio met Bluetooth streaming functies voor een zeer aantrekkelijke prijs. Geluidskwaliteit is uiteraard mede afhankelijk van de aangesloten luidsprekers maar deze autoradio stelt zeker niet teleur! In het begin nog wel even lastig om alle functies te doorgronden maar met de duidelijke handleiding beslist goed te doen. Deze prima autoradio diende als vervanging van de standaard radio uit de Ford Ka van mijn dochter. Met de handfree belfunctie rijdt ze nu een stuk veiliger dan met de oordopjes in.

Ivomanski 30-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Fijne radio met veel waar voor je geld. Heel gebruiksvriendelijk en goed geluid van de radio en tijdens bellen. Erg fijn dat er ook een microfoon bij zit. Zeker een aanrader!

Jkop 29-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Mooie radio met carkit functie
Veel functies mooi vol geluid met de juiste speakers en goede prijs!

jvc autordaio 23-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

goede geluidskwaliteit en duidelijke instructie. Bluetooth functie heel prettig in het gebruik. Dus ik ben heel tevreden met de jvc autoradio. Ga er veel plezier mee beleven. Heel fijn.

Richard 22-01-2016
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

De autoradio zit net in de auto en ik wil er eigenlijk niet uitkomen :) Al jaren gedaan met een andere JVC autoradio en elke keer geen geld er voor over gehad om een nieuwe aan te schaffen met bluetooth. Nu hield mijn oud vertrouwde radio er mee op en moest ik wel een nieuwe kopen.

Een aantal dingen wilde ik sowieso erop hebben, namelijk bluetooth, usb poort en een cd speler.

Installeren ging super makkelijk, had binnen no-time door hoe het allemaal werkte. Het pairen van mijn telefoon (Samsung s6) en de radio ging ook heel gemakkelijk.

Na alles even goed getest te hebben de bijgeleverd microfoon een plekje gegeven en netjes weggewerkt en meteen even de kwaliteit gecheckt met het handsfree bellen. Weliswaar in een stilstaande auto maar ik kon de ander goed horen en zij mij.

Qua geluid is het moeilijk een goed cijfer te geven. Vergeleken met mijn oude radio is het een dikke vette 10. Maar deze radio was oud en had al flink wat gebreken. Voor nu in ieder geval een mooi geluid met de standaard boxjes in mijn auto.

Al met al heel erg blij en stom dat ik niet eerder een nieuwe radio heb gekocht :D

Hamid 30-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Zeer tevreden. Geluidskwaliteit is erg zuiver, ook als je de volume hard zet. Daarnaast werkt de bluetooth zeer snel, waardoor je snel via je smartphone muziek kan afspelen.

schipper 27-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Super geluid en een redelijk eenvoudige bediening, het is vooral even wennen als je een ander merk bent gewend en ook aan alle extra functies maar tot nu toe werkt alles zoals hoort en ben ik blij met de mogelijkheden van bluetooth handsfree bellen en de usb functie. De eerste radio die ik ontving had een defect display waardoor 2 sectoren niet goed weergaven maar deze is probleemloos omgeruild en ik gebruik deze jvc inmiddels een week of 5 met plezier.

Rik 26-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Goed toestel goed geluid goede mogelijkheden prachtig vormgegeven en eenvoudig te installeren, goed prijs prestatie verhouding

m 20-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Zeer goede kwaliteit en erg mooi display zuiverheid en helderheid van de muziek is zeer goed net als de bas en het loudnes programma
De bleutooth voor de telefoon is perfect en kan nu eindelijk handgreep bellen

Rosa 16-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Hij ziet er prachtig uit, het rode licht past perfect bij mijn rode auto. Het is vooral deze geworden omdat je handsfree kan bellen en de usb en bluetooth aansluiting is ideaal.

Ellentje1971 13-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Super mooie auto radio en ontzettend veel mogelijkheden zitten er op ! Telefoon instelling ook heel makkelijk te gebruiken en herkent automatisch je telefoon. Ook erg handig dat je muziek vanaf je mobiel direct op de autoradio kan afluisteren. Kortom een hele mooie en fijne autoradio!

ed 06-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

beste radio met veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs.
Mooi dat je er ook handsfree mee kunt bellen

Tiny Dingen 02-12-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Was aan een andere autoradio toe.
Gekozen voor deze JVC naar het lezen van enkele reviews
Aansluiten is een fluitje van een cent.
Veel mogelijkheden en goed geluid.
Tot nog toe zeer tevreden.

johan 27-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

De autoradio van JVC is prima radio.
Het geluid is prima, en is ook geschikt voor handsfree bellen. Het geluid van de microfoon is ook prima.

gerwin 22-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Zeer nette radio gemakkelijk te bedienen.
De rode verlichting is ook in het donker niet storend en bluetooth voor telefoon werkt ook zeer goed.

Pim 08-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Mooie radio met veel mogelijkheden.
Handsfree bellen, voice control, USB, draadloos afspelen vanaf je telefoon.
Ook prima FM ontvangst

martin 08-11-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

mooie radio voor weinig geld,en de telefoon werkt perfect op de radio , goed geluid en goed verstaanbaar voor andere mensen de mij bellen

M Gerrits 21-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-R861BTE

Prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Gemakkelijk in gebruik. De autoradio inbouwen is een fluitje van een cent. Perfect geluid. Ook al met standaard speakers volkswagen passat. Echt een aanrader. Verder zoeken hoeft niet.