Epson WorkForce Epson WorkForce WF-3520DWF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson WorkForce Epson WorkForce WF-3520DWF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Bertill 04-03-2014

Prima all-in-one printer. Ik heb voor deze gekozen vanwege de mogelijkheid om dubbelzijdig te scannen en printen. Erg handig als je een stapeltje documenten wilt scannen.
Installatie op mijn Mac was erg eenvoudig. Ging eigenlijk vanzelf. AitPrint werkt ook prima.
Alleen de afdrukkwaliteit is niet bijzonder maar meer dan goed genoeg voor office documenten.

dietrich 25-07-2013

Ik heb een eerdere review geplaatst. Inmiddels heb ik de priner een aantal maanden en ben aanzienlijk minder enthousiast. Cloud printen gaat goed. Maar, als je veel print, loopt eea vaak vast. Connectie met wifi gaat ook wel eens verloren, dat is jammer. Ik vind dat hij heel veel inkt gebruikt, bij mijn Canon hoefde ik veel minder te wisselen. Ook bij dubbelzijdig printen drukt hij te dik af, waardoor eea doorschijnt. Dat kan je weer instellen, maar het is me niet gelukt om dit zo in te stellen dat dit elke keer goed gaat. Kortom, aanzienlijk minder positief geworden, helaas.

dietrich 01-05-2013

Ik heb deze printer genomen ipv de Canon PIXMA MG5350, omdat het me niet lukte met mijn tablet te printen via de Canon. Dit gaat perfect met de Epson print app. De afdrukkwaliteit van de Canon vind ik ietsje beter, vooral als het gaat om de fotos. Ook zijn mijn prints via de tablets minder dan via mijn gewone pc, maar mogelijk moet ik nog kijken of dit aan de app op mijn tablet ligt. Er zijn zoveel mogelijkheden en dus oorzaken....Maar mogelijk moet ik ook nog ff wennen hoe het moet, want als ik foto's afdruk krijg ik 'te natte' prints. Verder ging de installatie gemakkelijk. Moest wel ff omschakelen qua bediening, want ook vorige printer was Canon.

Nu heb ik net een nieuwe laptop die op Windows 8 draait, en die herkent de printer niet (maar ook de HP printer die elders staat). Zal dus aan W8 liggen. Ze houden je wel van de straat met al die opties.

Al met al ben ik wel dik tevreden met deze Epson!

2343Hans 04-02-2013

Deze multifunction installeert gemakkelijk in
een netwerk. Alles deed het meteen. Kan zelfs
printen op afstand via Epson server; de printer
heeft een eigen emailadres. Afdrukkwaliteit is
goed, maar het is geen echte fotoprinter.
Over verbruik kan ik nog niks zeggen. Bij printen
maakt deze Epson wat meer geluid dan mijn Canon
inkjet.