Bosch DHI685S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch DHI685S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Boxer3 20-06-2014
Geschreven voor: Bosch DHI685S

Een goede afzuigkap...doet zijn werk uitstekend. Maar geen greepsteun, die moet apart besteld worden 74,95 euro (!!!). Dat is nog niet alles....als je het sensorgedeelte van de bovenkant aan de voorkant geplaatst wilt hebben onstaat er een gat bovenop. Kosten om dat te dichten....33 euro. Volgens het plaatje hoort het er wel bij. Niet zo netjes van Bosch om dat niet wat duidelijker aan te geven.

m50 11-01-2011
Geschreven voor: Bosch DHI685S

Sinds 6 januari aangeschaft dus nog weinig te melden over de duurzaamheid.
Ik ben tevreden over dit apparaat. Helaas niet over de informatie die vooraf gegeven wordt. Ik dacht voor de genoemde prijs (415,00 euro) klaar te zijn. Maar....
De afzuigkap wordt incompleet geleverd; er moet nog een apart frontje besteld worden en dit kost 60 euro. Al met al komt het dus nu op 475,00 euro!!!!

Wim Heerenveen 05-01-2011
Geschreven voor: Bosch DHI685S

één maand in gebruik, bevalt erg goed, je kan er zelfs onder frituren !met kerst aan het gourmetten geweest 95% van de geur wordt afgevoerd, dat was voorheen wel anders dan moest je dagen lang luchten ,gordijnen wassen enz. Je blijft natuurlijk altijd wel iets ruiken. Wel belangrijk is aanvoer van 'verse' lucht(rooster of raam op kier).
Wij hebben de afvoer rechtstreeks door de buitenmuur met de max. diameter pijp.Erg handig is de automatische stand,hij regeld dan het volume zelf.
Ook kan je hem de opdracht geven op ieder uur 5 min.
op de laagste stand te zuigen om zo gedurende de gehele dag het huis (keuken)fris te houden !