Bosch DHI685S - Reviews

700 m³/h
Aansluitwaarde

8,9

Boxer3 20-06-2014 Product paar weken in bezit

Een goede afzuigkap...doet zijn werk uitstekend. Maar geen greepsteun, die moet apart besteld worden 74,95 euro (!!!). Dat is nog niet alles....als je het sensorgedeelte van de bovenkant aan de voorkant geplaatst wilt hebben onstaat er een gat bovenop. Kosten om dat te dichten....33 euro. Volgens het plaatje hoort het er wel bij. Niet zo netjes van Bosch om dat niet wat duidelijker aan te geven.

m50 11-01-2011 Product paar dagen in bezit

Sinds 6 januari aangeschaft dus nog weinig te melden over de duurzaamheid.
Ik ben tevreden over dit apparaat. Helaas niet over de informatie die vooraf gegeven wordt. Ik dacht voor de genoemde prijs (415,00 euro) klaar te zijn. Maar....
De afzuigkap wordt incompleet geleverd; er moet nog een apart frontje besteld worden en dit kost 60 euro. Al met al komt het dus nu op 475,00 euro!!!!

Wim Heerenveen 05-01-2011 Product maand in bezit

één maand in gebruik, bevalt erg goed, je kan er zelfs onder frituren !met kerst aan het gourmetten geweest 95% van de geur wordt afgevoerd, dat was voorheen wel anders dan moest je dagen lang luchten ,gordijnen wassen enz. Je blijft natuurlijk altijd wel iets ruiken. Wel belangrijk is aanvoer van 'verse' lucht(rooster of raam op kier).
Wij hebben de afvoer rechtstreeks door de buitenmuur met de max. diameter pijp.Erg handig is de automatische stand,hij regeld dan het volume zelf.
Ook kan je hem de opdracht geven op ieder uur 5 min.
op de laagste stand te zuigen om zo gedurende de gehele dag het huis (keuken)fris te houden !