Siemens LC98WA542

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC98WA542 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sander 27-06-2018

Stille kracht

Geschreven voor: Siemens LC98WA542

Minimalistisch design, stille en krachtige motor, helder ledlicht. Prettige indicators als filters moeten worden gereinigd.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig

Robin 20-11-2015
Geschreven voor: Siemens LC98WA542

Mooie kap met goede verlichting en makkelijk te verwijderen filters. Niet geheel reukloos (wij hebben geen ventilatie naar buiten), maar vrijwel geen etensgeuren na het koken.

BoyO 16-09-2015

Afzuigkap inmiddels 5 weken in gebruik
Kwalitatieve uitstraling - optimale afzuigresultaat met beperkt geluid - tegen acceptabele prijs

DM Pronk 08-07-2015
Geschreven voor: Siemens LC98WA542

Mooie uitziende afzuigkap, tevens maakt deze afzuigkap heel weinig lawaai bij het afzuigen en is toch krachtig. Verlichting is ook mooi. Een ware blikvanger in onze keuken.

Harrie1731 29-03-2015
Geschreven voor: Siemens LC98WA542

Zeer eenvoudige bediening. Werkt goed. In open keuken hoor je de afzuigkap ook in de laagste stand, maar storend is het geluid niet. Mooie verlichting. Gemakkelijk losneembare roosters