Baumatic ISL5SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Baumatic ISL5SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

RGo 23-09-2010
Geschreven voor: Baumatic ISL5SS

Pas gekocht en dit is echt een prachtige afzuigkap. Heel mooi om te zien en een hoge afzuigcapaciteit. Mooie glazen kap met mooie verlichting. Wij hebben geen kookeiland en dan is deze kap ook prima te gebruiken. De koker loopt niet tegen de muur omhoog maar recht omhoog en hangt dus in het zicht, maar dat maakt hem juist mooi opvallend.

aadborst1 25-05-2010
Geschreven voor: Baumatic ISL5SS

Prachtige afzuigkap met een groot afzuigvermogen die ook nog relatief stil is.
De kap weegt 32 kg en moet door 2 personen geplaatst worden.
Er wordt een goede Engelstalige handleiding meegeleverd. De firma Baumatic in Lelystad kan je een Nederlandstalige handleiding per E-mail toesturen, maar deze is humor en totaal onbruikbaar.
De eiland afzuigkap kan gemonteerd worden aan plafonds met een hoogte van 2.75 m en hoger. Is je plafond lager dan moeten de RVS kokers ingekort worden, dit is goed te doen met een slijpschijf voor RVS (mijn plafondhoogte is 2.45 m).