Airo Design CI3009

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Airo Design CI3009 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D. Anton 25-11-2008
Geschreven voor: Airo Design CI3009

Wat een geweldige afzuigkap is dit van Airo Design. Hij voldoet goed aan onze wensen en we hebben hem goed kunnen beoordelen op de toonzaal van de keukendealer. De afwerking is zeer mooi, geen rare vouwnaden die we bij andere modellen wel zagen. De motor is lekker stil en krachtig genoeg voor onze gaskookplaat.
Bedieningstoetsen zijn eenvoudig en betrouwbaar.
Wat betreft service: We kregen snel een nieuw filter toen er door de installatie bij één filter een klein deukje in zat, Super !
Prijs-kwaliteit verhouding goed !

Engelbert2007 27-08-2008
Geschreven voor: Airo Design CI3009

Deze afzuigkap gekocht in apeldoorn en hij bevalt ons prima, mooie afwerking en geen schroefje te zien. Ziet er perfect uit.
Hij is zeer stil en heeft zelfs op stand 1 en 2 goed resultaat. Stand 3 en 4 gebruiken wij nauwelijks en toch hebben we een lange 2 meter afvoer naar buiten toe. Verlichting is ruim voldoende voor de gaspitten en bediening is eenvoudig, zelfs een naloopstand met automatische uitschakeling van de motor zit erop.

vraag:
Weet iemand hoe je het rvs het beste kan schoonhouden ? Ik heb nog geen middeltje daarvoor.