De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon 2469A002 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

STCanon 05-01-2016
Geschreven voor: Canon 2469A002

Deze EOS afstandsbediening onlangs bij CameraNU.nl aangeschaft, net voor de jaarwisseling. Het product is goed vormgegeven: geen rare vormen of neven functies welke niet relevant zijn voor de werking van het product. Hierdoor ligt de afstandsbediening lekker in de hand en is hij makkelijk en "blind" te bedienen. Erg functioneel is het gaatje onderin om de plug veilig in te steken, zodat deze niet zal verbuigen in je cameratas.

De mogelijkheden zijn prima en doeltreffend, echter door het ietwat korte snoertje zal je je soms even een beetje moeten behelpen wat afstand tot de camera / het statief betreft. Zoals in de titel reeds omschreven is deze accessoire echt een musthave voor het fotograferen met lange sluitertijden of macrofotografie, eventueel vanaf een statief. Reeds kort in mijn bezit maar nu al meer dan waard gebleken!

Besteld via cameranu.nl omdat de website goed in elkaar zit en zo mijn vertrouwen kreeg en de prijzen voor ( in mijn interesse gebied ) Canon producten scherp en reëel zijn.
Levering is erg transparant en snel zoals ze beloven.

Rede waarom dit product van mij geen 10 gemiddeld heeft gekregen is dat het snoertje wel iets langer had mogen zijn, maar vooralsnog heeft mij dat nog niet echt belemmerd.