One for All Smart Control Motion - Reviews

Kleuren
zilver, zwart
Uitzendsignaal
IR

Beoordeling op basis van 1 review

Ja_Ver 26-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze afstandsbediening gekocht ter vervanging van de originele afstandsbedieningen van mijn Home Cinema Set (Harman Kardon BDS 477), TV (Philips 42PFL8684) en DTV ontvanger (Amino 130M).

Het instellen van de tv en DTV ontvanger ging zeer gemakkelijk met het programmeren van de juiste codes. Hierbij worden zo goed als alle functies op de originele afstandsbediening gekoppeld aan de juiste knoppen. Het instellen van mijn Harman Kardon set lukte met geen enkele code die in het boekje stond. Gelukkig kun je dan knop voor knop de functies kopiëren van de originele afstandsbediening. Dit is zeer omslachtig maar werkt uiteindelijk wel.

De afstandsbediening biedt daarnaast nog wat handige functies zoals het toewijzen van de volumeknoppen aan één enkel systeem (je hoeft dus niet iedere keer te switchen tussen te bedienen apparaten). Verder heeft het apparaat smart control wat betekent dat je clusters van knoppen kunt toewijzen aan één type apparaat (bijv. zappen voor je DTV ontvanger). Het bedienen m.b.v. van bewegingen werkt wel maar is m.i. irritant omdat je snel ongewilde commando's uitvoert.

De vormgeving is goed; mooi design, verlichte knoppen welke goed aanvoelen. De afstandsbediening is wel wat groot maar niet super storend.

Al met al een goede vervanger voor de originele afstandsbedieningen!